torsdag 19 augusti 2010

Love is in the air


Godmorgon mina vänner!

Idag gjorde jag ett till bröllopskort. Ni kanske undrar om jag har fått bröllopsfeber? Nejdå, min syster ska gifta sig i slutet av augusti och jag försöker få till ett som duger att ge bort. Åh vad nervös jag är inför bröllopet. Jag ska nämligen vara tärna. Jag som är så folkskygg ska stå där framme i kyrkan inför alla människor. Jag kommer säkert att snubbla på vägen dit.

Det här kortet är gjort i samma stil som det jag gjorde tidigare. Jag har bytt färgen på pappren, de här kommer från Panduro. Tårtpappret är runt istället för hjärtformat och textstämpeln är en annan (från Inkido tror jag). I övrigt är de ganska lika.

2 kommentarer:

Gurkiss sa...

Jätte fint kort :)

Oooh vad kul att få vara tärna. Jag håller tummar och tår för att det ska gå bra.
Men jag förstår att du är nervös. Jag är också folkskygg och jag vet ärligt talat inte om jag hade klarat av att vara tärna. jag hade nog som sagt snubblat mig fram och väl där framme skulle jag nog svimma *hua*

Kram kram Gurkiss

Frusvea sa...

Kan verkligen rekommendera blocken. Hittar du inte dom i dina favoritbutiker så finns dom här:http://syzzla.se/list.php?page=177
Och vilka underbara kort du gjort!!!