måndag 7 februari 2011

Beautiful Blogger Award

Hej!


Jag har fått en award, min första, av mina goa bloggvänner Lotta och Tessan som har bloggen Svägerskorna. Tusen tack!

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där?
Ha ha, sidan 18 är tom, på sida 19 börjar ett nytt kapitel (Tre sekunder av Roslund och Hellström)

Vad var det senaste du såg på TV?
2 och 1/2 män

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en timme sedan på promenad med en kompis.

Vad har du på dig?
Jeans, svart linne och grå kofta

Vilken var den senaste filmen du såg?
I rymden finns inga känslor

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej, aldrig. Jag är alldeles för hemmakär.

Jag ska ge awarden vidare till fyra bloggar och jag har valt dessa:
Heidi
Ida-Marie
Camilla
Jorunn
Kram

2 kommentarer:

Camilla sa...

Gratulerer så mye med AWARD!!!:) Og tusen takk for at du vil gi den videre til meg!!:))♥
Det setter jeg stor pris på!
Ha en fin uke videre.
Klem, Camilla

Heidi sa...

Gratulerer med awarden! Og så koselig at du vil gi den videre til meg:) Setter stor pris på det, tusen takk.
Ha en flott dag, klem:)