måndag 10 oktober 2011

Mina bidrag till Födelsedags CC hos Svensk scrapbooking

Hej!
Jag gjorde tre bidrag till helgens Födelsedags CC hos Svensk scrapbooking
Kortskiss 2

LO skiss 2

Fem ord kort


Detta kortet gav jag till min goa kollega Anna som min son kallar Lilla Anna (ganska kul eftersom hon är över 1,80). Hon hade bemödat sig med att baka glutenfria morotsmuffins med topping till mig. Visst var det snällt!

Ha en fin kväll! Själv försöker jag tjata iväg gubben till affären (är så sugen på glass) men det går inget vidare. Får nog nöja mig med att titta klart på Ensam mamma söker.

Kram

13 kommentarer:

Annika sa...

Jättefina kort och LO! Jag skulle vilja vara med på en CC någon gång, men jag lyckas alltid jobba mycket när det är något sånt... Ja, ja. :D

Hoppas att du fick din glass! :)

Kram Annika

Maritha sa...

URSNYGGT alltihopa....men så är ju lilla pysselfröken så himlans dukitg me!! ;)

Kramen

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbara kort och en superfin LO.
Lycka till med utmaningarna.
Kramar

Hege sa...

Så fine ting du har laget! Nydelig motiv på det øverste kortet!

Ha en fin tirsdag, Frida!

klems

Susanne sa...

Underbara skapelser allihopa!!!!

Kramizar Susanne

Gurkiss sa...

Super fina bidrag :)

Hoppas allt är fint med er.
Kram Gurkiss

Annette sa...

Oj så mycket fint! Det tar tid att beundra allt, men det är det värt ;o)
Kram

Lotta sa...

Jättefina kort! Åh, visst blir man glad när någon gjort sig lite extra besvär och bakat glutenfritt? Och framförallt för att de överhuvudtaget kommit igåg! Ha en bra dag, kram!

Randi Th. sa...

Flotte ting du har laget!
Takk for hyggelig kommentar i bloggen!
Klem

Carina sa...

Lika fina som alltid. Kram

Frida sa...

Jättefina alster! Lycka till med utmaningarna!
Kram Frida

Rosemarie sa...

Vilka fina bidrag du gjort till SS tävlingar. Lilla Anna kortet blev ju jättegulligt och LO:n är så snygg. Lycka till!!!

Susy sa...

Underbara kort och LO!!!

KRAM SUSY