söndag 20 november 2011

Passion for Promarkers - White on white

Godmorgon!
Hoppas att ni har fått en lång härlig sovmorgon. Själv var jag uppe halv sju och tittade på Dora med min son. Jag har pysslat klart ett kort som jag började med igår. Hos Passion for Promarkers är temat för veckan "White on white". Jag har smugit in lite guld ,hoppas att det är okej. ( I added some gold. I hope it´s okej).
Så här blev resultatet:

Motiven som jag har färglagt med Promarkers kommer från Magnolia. Snöflingepunchen kommer från Martha Stewart (tack för lånet syrr). Diesen till swirlen och staket kommer även dem från Magnolia. Pappren som jag har använt kommer från MarMils Hobby & Design . Textstämpeln kommer från Vilda Stamps.

Ha en fin dag!

23 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Underbart ljuvligt kort , jag gillar tokmycket när det bara är vitt......................

Trevlig helg
Pysselkramar
//anneli

Anonym sa...

WOW! Ett sånt läckert julkort, jag är helt såld, precis i min smak =)
Snyggt scrappat!

Kram från Kristina "ScrapSalig"
http://scrapsalig.blogspot.com/

Majsan sa...

Så vackert det blir med vitt, superduperfint!!!

UlrikaT sa...

Så otroligt vackert kort! Ett riktigt konstverk det här!

Maritha sa...

Så fint såååååååå fint!! Vitt vitt..klassiskt och bara toppen! =)

Kramen

Ulle sa...

Så vackert!

Emma sa...

Vilka härliga kort du gör!

The Crafty Den sa...

Hi Frida, what a stunning card. I love the sweet images and your colouring is perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Susy sa...

Så underbart fint!

KRAM SUSY

pojjo sa...

super gulligt :D

Lotta sa...

Åh vad fint!!

Anette sa...

Ljuvligt fint!

Caroline sa...

Sååå fint!
Helt magiskt, vackert.
Du inspirerar mej!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Wow så snyggt, gillar jätte mycket vita kort!
Kramis

Debs sa...

wow..simply stunning!! :0)...thanks for joining in my challenge this week at PFP..hugs Debs

Tesa sa...

Så sött! Kul att du gillade vinkorkshänget. Gissa om jag fått många kommentarer för mitt nya smycke;)

PS. Såg du toadrullesdekorationen? Fick tummen ur och gjorde klart den;)http://tesapysslar.blogg.se/2011/november/utkast-nov-15-2011.html#comment DS.

Kram Tesa

Tesa sa...

Nästa projekt blir väl att försöka färdigställa alla ofärdig projekt;))
Hua vad dyrt det kommer bli om du åker till Ljuva Änglar....hahaha.

Kram Tesa

Carin sa...

Men håh, så sött! :D Ljuvligt kort i vitt!
Kram!

Gertrud sa...

Ett jättesnyggt kort! Söta stämplar som du har monterat så bra! Snyggt med den svävande ängeln och vitt är fint. Krispigt och frostigt, precis som vintern ska vara. Häls Gertrud

Hanna sa...

LOVE IT! :) // Hanna

Carina sa...

Underbart sött vitt kort. Kram

Unknown sa...

Vilket helt ljuvligt kort. Så fint det passar med vitt till de söta änglarna.

Kram

Unknown sa...

Tack snälla Gulliga Frida för detta underbara kort som jag fick av dig idag!!
Det värmer så oerhört och jag blir så glad av alla gulliga kunder jag har!!
Jag ösnkar dig en mysig advent!
Ljuva Hälsningar från Eva