söndag 8 januari 2012

Tackkort...igen

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min har varit bra. Jag har hunnit med allt på agendan (och lite till). Idag har jag gjort ett kort där jag har använt papper från restlådan. Den ursöta stämpeln från Magnolia heter Wild Tilda och är färglagd med Promarkers. Min 3-årige son tittade på hyllan med färdiga kort och konstaterade att jag nog behöver stämpla upp något annat än tigrar. Hoppas att ni inte har tröttnat på Wild Tilda. Hon är så söt!
Jag deltar i följande utmaningar:
Totaly Tilda Challenge Blog - Thank You (Tack means Thank you in swedish)
Magnolia Down Under Challenges, Challenge #128 - Anything goes
Just Magnolia and hÄnglar & sTänglar Challenge Blog - week 138, Anything goes (with the option of something new, I have used one of Magnolias new stamps)
I love Promarkers Challenge Blog - Challenge #98 , Buttons and Lace (I hope it´s okey with one button)
Passion for Promarkers - week 130, thank you (Tack means Thank you in swedish)

Ha en fin dag!
Kramar

13 kommentarer:

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅ himla fint frökenlöken!! Du målar verkligen den där stämpeln såååå fint!! Härligt! =)

Kramen

Marita Johansson sa...

Åhhhh såååå gulligt
Kramis

Christina sa...

Woww this is absolutely gorgeous Frida!!!!
Hugs Kristel

Anette sa...

Vilket jättegulligt kort!

Ulle sa...

Så sött!

Helena sa...

Jättefint kort du har gjort.=)
Den stämpeln är verkligen söt.
Vi har två stycken engelska bulldogar som trängs med oss i soffan.
Spelar som ingen roll hur stor soffan är de ska i alla fall ligga nära nära.=)

Kram

Susy sa...

Vilket underbart härligt kort, Frida!
Me like!

KRAM SUSY

Christina C. sa...

This is absolutely gorgeous....your Tilda is colored magnificently!

Chris_P sa...

Jättegulligt kort!!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Frida!
God fortsättning till dig oxå, härligt att vara tillbaka i pysselvärlden igen, men inte fel att ta ett break i bland :-)
Tigertilda är den gulligaste av de nya stämplarna tycker jag och du har färglagt henne så fint, ljuvligt kort!
Må så gôtt!
Många Kramar Ann-Charlotte

The Crafty Den sa...

Hi Frida, what a gorgeous thank you card. Such a cute image and pretty colours. Thanks for joining us at PFP. Hugs, Denise x
I am really sorry for the late comment!

Kruemel sa...

OMG, I love this card! The image is one of my favs from the new collection and I love how you colored it and put everything together.

Thanks for joining us at MDUC this week!
Hugs
Kathrin aka Kruemel

Jane sa...

Oh this is gorgeous! love the stunning colour scheme and gorgeous details! thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x