onsdag 29 februari 2012

Baka ett mästerverk

Hej igen!
I sista sekunden knåpade jag ihop ett alster till Mias utmaning hos Svensk scrapbooking:
Baka ett mästerverk
Det här receptet har jag följt (man fick lägga till):
1 st alfabet (det blev 2)
2 st stämplar (en från Prima och en från Inkido)
3 st mönstrade papper (3 olika från Pion Design)
4 st dekorationer (Det blev några fler; blommor, ticket, kakservett, hjärtan, snöre, spets, pärlor)
För en gångs skull svek jag korten och försökte mig på en layout. Så här blev resultatet.

Längs med kanten skrev jag journaling. En liten beskrivning av mig själv just nu.

Ha en fin dag!
Kram

4 kommentarer:

Susy sa...

Sååååååååååå snyggt, Frida!!!!

KRAM SUSY

Majsan sa...

Hejsan Frida!! ÅÅH vilken superläcker LO, så snyggt med hjärtana som hänger och blommorna, ja allt är ju bara så snyggt!!

Kramen Majsan

Pernilla ~Pillan~ sa...

Väldigt fin! Gillar färgskalan du använt. Såg nu va många Dt-uppdrag du har! Inte konstigt så duktig som du är!

Cornelia sa...

Vacker LO och härligt att du dokumenterar dej själv! Det borde jag bli mycket bättre på. Kanske någon någongång i framtiden är intresserad av att få veta vem jag var och vad jag tänkte?

Gillar din färgskala!