tisdag 27 mars 2012

DT Mollys Scrapbooking

Hej!
I söndags hade jag otur (eller var extremt klantig). Mitt knivställ ramlade och två knivar föll ur...över min tumme. Jag skar av en bit av tummen och nageln. Aj aj aj! Nu kan jag inte färglägga, klippa eller pyssla alls för det var naturligtvis högern. Som tur är har jag inte hunnit visa allt som jag har gjort här ännu. Här kommer ett kort som har visats hos Mollys Scrapbooking:Mer om kortet och materialet hittar ni hos Mollys Scrapbooking.

Ha en fin kväll!
Kram

5 kommentarer:

Maritha sa...

Meeeen fyyy...stackars lilla tummen!! =(

Kortet är verkligen urgulligt gumman!! =)

Kramen

Susy sa...

Vilket super gulligt kort, vännen!

Var rädd om dina fingrar nu och hoppas de läker fort!

KRAM SUSY

Marita Johansson sa...

Underbart kort.
Attans att tummen skulle komma ivägen.

Var rädd om fingrarna.

Kramis

Carina sa...

Aj det låter ont. Hoppas den snart läker. Jättefint kort. Kram

Majsan sa...

Superfint kort, så snyggt du färglagt söta Tilda :)
Stackers tummen då, inte kul, hoppas att tummen läker fort!!

KRAM MAJSAN