fredag 19 april 2013

En liten skogsfe

Hej!
Idag har jag gjort ett kort där jag har maskat ihop flera stämplar från Magnolia.


Jag har använt följande Magnoliastämplar; Elf Tilda, Stor Svamp, Trollfräken, Trollsvampar och texten You make me smile. Gräsdie,Tagdie och mönstrat papper kommer även de från Magnolia.

Med detta kort vill jag delta i följande utmaning:
Magnolia Down Under Challenges - Challenge #192 Masking
Magnolia-Licious Challenge - Use Bow, Beads or Buttons

Ha en fin dag!
Kram

9 kommentarer:

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Hur snyggt var inte detta då. Helt fantastiskt. Ha en bra helg. Kram

Lotta sa...

Åh så underbart fint! kram Lotta

Maritha sa...

Meeeen helt underbart så fint kort!Ursnyggt maskat :) ♥

Kraaam

Susy sa...

Vilket härligt kort, Frida och vilken underbar maskning!

Härliga detaljer på kortet också!

Önskar dig en härlig helg min vän!

KRAM SUSY





Iffa ...... sa...

Hej! Att maska ihop stämplar är kul och blir så fint tycker jag! Detta blev jättfint och jag gillar den riktigt röda färgen på svamparna, det lyfte hela kortet.
Kram Iffa

Kathleen sa...

Very pretty! I love these two stamps masked together.
Thanks for joining is at MDUC this week
Hugs
Kat xx

Mary J sa...

That is so gorgeous honey! I love your doily and all the pretty details!

Marita Johansson sa...

Åhhh sååå underbart fint

Kraaaaaam

cabio's craft corner sa...

Gorgeous and beautiful card. Thank you so much for joining us at Magnolia-licious :o)
Hugs,
Cabio