tisdag 23 juli 2013

DT hos Passion for Promarkers - Easelcard

Hej!
Nu är det dags för en ny utmaning hos Passion for Promarkers. Nu är det vecka 208 och temat är "Easel does it" det vill säga att vi vill se er göra stafflikort. Denna vecka sponsras vi av Clearly Besotted Stamps. Här ser ni mitt inspirationskort;






Jag har använt mönstrade papper från Magnolia och Maja Design. Den söta stämpeln kommer från Magnolias kollektion Summer Memories 2012 och heter Tilda in Key Largo. Jag har färglagt motivet med Promarkers och Flexmarkers. De dies som jag har använt kommer från Magnolia. Textstämpeln som jag har embossat med vitt pulver kommer från Gummiapan.


Ha en fin dag!
Kram

5 kommentarer:

Susy sa...

Ååååå, så snyggt!
Gillar färgerna, din härliga färgläggning och de söta dekorationerna!

KRAM SUSY

Anonym sa...

Fint och vacker sommar-kort!
Ha en bra sommartid

Maritha sa...

Åhhh riktigt fint kort...ursööööt stämpel! :) ♥

Kraaam

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Jättefint kort i fin färg. Söt liten Tilda.Kram

Ulla sa...

Så många fina detaljer du har på kortet och så fint och gulligt kort.
Kram Ulla