söndag 24 augusti 2014

Layout - Hemma hos trollen

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Här har det varit mycket regn men det gör inget för min del. Jag har hunnit städa och fixa inomhus. Idag har jag gjort en layout. Det händer inte ofta :-)


Detta fotot tog vi när vi var i Tomteland för två år sedan. Jag ligger lite efter i scrappandet hi hi. I det här huset bor trollen. Där inne kunde man bland annat se se trollmors skafferi, troll som sov och skatter. Jag har använt mönstrade papper från Daisyd´s, MME och October Afternoon. Jag har dekorerat med washitape, knappat och diecuts.

Med denna layout vill jag delta i följande utmaning:
Card and scrap - udf # 80 Brug blomster og ruter (jag hoppas att ni ser rutorna på bakgrundspappret
Simon says Monday Challenge - Anything goes

Ha en fin dag!
Kram

4 kommentarer:

Margareta sa...

Superfin LO!!
Inte gör det något att du gör dem lite sent - härligt att få minnas och samtidigt ha lite distans!!
Tack för dina rara kommentarer hos mig - de gläder så mycket, och så har jag ju hittat din fina blogg också!!

Vi har fast bredband hemma i Gävle, men när vi är i vårt fritidshus (Björkebo) eller i Stockholm, och när Kjell, som fortfarande jobbar en del som jurist är på resande fot använder vi ett mobilt. Tråkigt nog funkar det inte så bra här i Björkebo.
Ha det gott!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

OMG
It is like from movie
lovely hose
great memorie
have a great start in new week Frida
hugs Tamara

Gitte sa...

Flot layout.
Thanks for joining us at card and Scrap.
DT-Gitte.

bestevenn sa...

Så nydelig layout du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.