onsdag 3 september 2014

Höstkort med hÄnglarmotiv

Hej!
Hoppas att ni har en fin dag. Jag vabbar med en väldigt förkyld lillprins idag. Vi har läst sagor och bakat blåbärspaj. Mysigt! Idag visar jag ett höstkort där jag har använt tre stämplar från hÄnglar & sTänglar.


Jag har färglagt dem med distress INK refiller. De mönstrade pappren kommer från MME`s serie Remarkable. De små svamparna har jag stansat ut med dies från Quickutz.


På vingarna har jag lagt Stickles i nyansen Stardust.


Ha en fin dag!
Kram

3 kommentarer:

Tina sa...

Vad härligt med lite höstpyssel! Låter som du gjort det bästa av vabbdagen=) Hälsa lillprinsen och ha en fortsatt mysig dag! Kram/Tina

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

So sweet card
love sunny yellow
hugs Tamara

coops sa...

so stunning frida.adorable image and your colouring is beautiful :D

xx coops xx