söndag 10 januari 2016

DT hos Gummiapan

Hej på er!
Idag är det min bloggdag hos Gummiapan. Jag gillar att ha ordning och reda i min pysselhörna. Var sak på sin plats för då blir det så mycket lättare att hitta det man söker. För att hitta rätt färg bland stämpeldynorna har jag gjort en liten färgkarta:



På framsidan har jag använt mig av stämpeln Dunboll med tofs och inuti Tre dubbelhjärtan. Båda stämplarna kommer från Gummiapan.

Det är dags att börja med korten till Alla hjärtans dag. Här är ett kort i Clean & Simple stil:


Här har jag använt mig av Litet enkelt hjärta och Always on my mind - forever in my heart. Även de från Gummiapan. I Gummiapans blogg finns fler bilder, klicka er gärna vidare dit.

Ha en fin dag!
Kram

1 kommentar:

Mariken sa...

Love your card, very beautiful!