söndag 10 april 2016

Dopkort

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Idag hittade äntligen solen hit en stund på förmiddagen. Jag har varit ute och rensat rabatterna. Så skönt att ha det gjort. Nu kan jag njuta av vårblommorna.

Idag har jag knåpat ihop ett dopkort som en kompis har beställt:


Den söta stämpeln kommer från Lili of the Valley och jag har färglagt med Distress INK refiller. Det mönstrade pappret som jag har använt fram- och baksida på kommer från underbara Maja Design.

Med det här kortet vill jag delta i:
The Ribbon Girl Blog - April Card Challenge


Ha en fin dag!
Kram

3 kommentarer:

شركة المثالي سوبر sa...

شركة كشف تسربات المياه برأس تنورة
شركة صيانة تنظيف مكيفات مركزي بالدمام

شركة المثالي كلين لخدمة المنازل sa...

شركة نظافة المجاري بالدمام

Dylan Bradon sa...

I had a great financial assistance from Dr Pedro a loan officer with a great heart of God fearing Man, Dr Pedro Lend me a loan of 7,000,000 Euro to finance my project at rate of 3% rate pedroloanss@gmail.com Mr Pedro is an honest loan officer working with a huge number of investors willing to finance any project.
Thankfully, over time our relationship grew beyond work and I’m still happy to call him a trusted friend.