torsdag 4 augusti 2016

Kärleken till min Planner

Hej på er!
Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade. Jag har inte haft varken tid eller lust att sätta mig vid pysselbordet men så beställde jag en Planner. Åhhh så kul det är att fixa i den! Här ser ni några av mina veckouppslag. Jag är ganska sparsmakad med dekorationer för jag vill ha gott om plats att skriva på.




Min Planner beställde jag från Sirap i Paris. Därifrån kommer många av dekorationerna också. Idag ska jag hämta ut ett paket med nytt material så det kommer nog fler veckouppslag här i bloggen :-)

Ha en fin dag!
Kram

2 kommentarer:

fake Hublot sa...

Talat om val, Daniel Craig har länge rolex kopia gynnat blå ringer, och ser hur Omega påstått utvecklat sin egen exklusiva nyans av blått för replika klockor sina ringer (vi kommer inte göra något försök att bekräfta eller förneka det dumma rykten att Omega ställde in rolex kopior Skyfalls blå urtavla för att matcha Craigs egna blåa ögon) gör det just klockor kopior denna Aqua Terras inkludering i filmen till en ganska naturlig. Det skulle dock rolex klocka kopia inte vara det blå Aqua Terras sista utseende på skärmen - ankomsten av 2015: s Spectre skulle också inleda den fake Breitling tredje generationen av Aqua Terra, och än en gång skulle en blå, medelstor fake Omega variant med vertikal striping på ratten bärs på skärmen av Daniel Craig.

Dylan Bradon sa...

I had a great financial assistance from Dr Pedro a loan officer with a great heart of God fearing Man, Dr Pedro Lend me a loan of 7,000,000 Euro to finance my project at rate of 3% rate pedroloanss@gmail.com Mr Pedro is an honest loan officer working with a huge number of investors willing to finance any project.
Thankfully, over time our relationship grew beyond work and I’m still happy to call him a trusted friend.