torsdag 13 januari 2011

Äntligen kväll

Hej!
Puh, har precis klivit av träningscykeln. Lite besviken pga av utebliven löptur är jag, men, men. Med sambon på vift fick det bli motionscykel istället. Så...direkt från träningen in i pysslandets underbara värld. Det har varit mycket denna vecka...av allt. Mycket att göra. En del roligt som Hälsoinspiratörsträff (jag är hälsoinspiratör på min arbetsplats) och en del tråkigt som snöskottning. Ett kort har det blivit iallafall.
Material:
Cardstock
Mönstrat papper från Pion Design och Maja Design
Kakservett
Wellpapp
Textstämpel från Inkido
Rosor och blad från WOC
Glimmermist
Stickles
Pearlmaker
Spets
Jag har inte heller visat detta Vattenkannekort som jag har gjort för Syzzlas räkning. Materiallista hittar du i Syzzlas blogg. Mallen hittade jag hos duktiga Carina.


Kram

3 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelige begge to!
Klem:)

Lotta sa...

Men jäklars så fint det översta kortet var.....Så vackert!
Och vattenkannan, den var riktigt häftig. Skulle passat min svärmor som älskar sin trädgård och ofta springer runt med vattenkannan....(inte just nu dock...hehe)

Unknown sa...

Helt ljuvliga alster du har gjort. Den lilla banderollen var verkligen söt liksom vattenkannan.

Kram Ingela