lördag 8 januari 2011

Scraputmaningen Januari


Hej!
Vad gör jag uppe kl 7 en lördag? Jo, hemma hos mig kallas det sovmorgon. Min son brukar vakna före 6...varje dag. Jag passar på att uppdatera med en ny LO som jag har gjort till Scraputmaningen LO nr 12. Scraputmaningen är ett gäng tjejer som scrappar efter en skiss
1 gång /månaden. Ibland träffas några av oss och scrappar tillsammans. Det är så kul!
Jag har scrappat ett foto från årets Luciafirande. Sonen älskar sin pepparkaksdräkt. Jag minns tyvärr inte vilket tillverkare som har gjort det prickiga pappret. Splashstämpeln kommer från Inkido och de små pepparkaksknapparna kommer från BasicGrey. Titeln är stansad med Qk Paperdoll. Vem som har gjort skissen vet jag inte men den är märks ES-10.
Ha en trevlig lördag!
Kram

Inga kommentarer: