måndag 8 augusti 2011

Kort med Magnolia och Whiff of Joy

Hej!

Nu på börjar jag sista semesterveckan. Jag har haft fint väder 3 v av min ledighet men nu verkar det ha vänt. Det har regnat några dagar och det är oroväckande mörkt på himlen även idag. Men vad gör det. Jag hoppas på att få nya stämplar i min brevlåda idag. Pyssel på schemat med andra ord.

Jag har två nya kort att visa:


Här har jag använt en stämpel från Whiff of Joy. Visst är den söt! Jag har som vanligt färglagt med Promarkers. Det mönstrade pappret kommer från Maja design.


Här har jag maskat ihop två Magnoliastämplar. Jag har färglagt allt utom himlen med Promarkers. På himlen "duttade" jag färg från en distressdyna. Svårt att se på bilden dock. Det mönstrade pappret kommer även det från Magnolia.

Ha en toppendag!

4 kommentarer:

Stephi sa...

men åå så gulliga mysiga kort du gjort

Anette sa...

Vilka gulliga kort!

KatarinaR sa...

Himla söta kort du har gjort!
Stämpeln från whiff of joy är såå gullig!
Kul med nya stämplar och då gör det kanske inte så mkt med lite sämre väder. Hoppas din dag blev bra iallafall!

Carina sa...

Jättefina kort. Söta stämplar