torsdag 11 augusti 2011

Sukkersött #131

Godmorgon!

Efter flera dagars regnande verkar det vara en fin dag på g. Härligt! Dock var det bara 8 grader när jag gick ut med hunden nu på morgonen. Hösten kanske är här nu. Eller vad tror ni?

Jag har gjort ett kort till Sukkersött #131, ränder och prickar. Jag hade så´n tur att jag hittade ett Magnoliapapper i gömmorna med både ränder och prickar. Motivstämplarna kommer även de från Magnolia. Jag har som vanligt färglagt med Promarkers. På flugsvampens prickar målade jag med snöpenna och värmde med embossingfönen.



Och en närbild på motivet:



Ha en toppendag!

8 kommentarer:

Carina sa...

Hösten kom fort, blir till att ta på strumpor:))
Vilket fint kort, ser riktigt levande ut där hon sitter på svampen. Ha en bra dag du och vovven. Kram

Christina sa...

That is a beautiful card Frida!!
Hugs Kristel

Susanne sa...

Hej Frida!
Det var ett tag sedan jag besökte din blogg...
och himmel va du har varit flitig under din semester:) Så många härliga kort och layouter att inspireras av... Detta kortet är helt underbart...coolt med snöpennan på svamparna.
Hoppas att värmen kommer åter! Ha det så gott! Kramizar Susanne

Kari sa...

Så herlig kort!Tilda er nydelig og stilig effekt med snøpenn på soppen!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!

Klem,Kari :)

Gro sa...

Supelekkert kort. Så flott det ble med søpee på soppen.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Lykke til!
Klem fra Gro

onkis sa...

Ja gisses va det regnade här oss oss igår..
Vilket härligt kort du har gjort,och mysiga prickar på svamparna.
Ha en bra kväll!

Unknown sa...

Wow så sött kort. Svamparna är verkligen rara. Lycka till i tävlingen.

Kram Ninni

♥Gry sa...

Så lekkert!
Fin idè med den flotte detaljen på soppen.

klem