onsdag 11 april 2012

Rosa kort

Hej!
Idag njuter vi av att vara lediga men imorgon ska jag jobba igen. Det var välbehövligt med lite semester. Synd bara att det spöregnar ute. Jag stannade inne och gjorde ett kort istället. Jag har använt stämpel och mönstrat papper från Magnolia. Motivet har jag färglagt med Promarkers och Flexmarkers.
Jag tycker att "Tilda with Hawaii Flower" är underbart söt. Det är en av mina Magnoliafavoriter. På hennes skor har jag lagt glossy accent men det syns tyvärr inte på bilden. Här och där la jag lite stickles också.

Med detta kortet tävlar jag hos:
Card and Scrap Udfodring 29 - Bruk Bånd
Just Magnolia - Week 151 Anything goes

Ha en fin dag!
Kram

16 kommentarer:

KatarinaR sa...

Helt ljuvligt fint kort!
Den här stämpeln är verkligen jättesöt och jag är glad att jag har den, även om jag inte använt den så många gånger än.
Ha en bra dag!
Kram!

Maritha sa...

Meeeeen man smälter som ju som smööör här på din sida.....det ena yberfina kortet efter det andra...härligt vännen! =)

Kramen

Lotta sa...

Hej! Åh så ljuvligt kort! Så fint målat och underbar layout! kram

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det kæmpe nydeligt
Tak fordi du deltager på vores udfordring hos Card and Scrap

Askepott sa...

Vakkert kort med mange fine detaljer. Så flott du har malt Tilda.

Ha en fin dag!!!

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

ja hon är underbar den tjejen... kortet blev jättefint..
Agneta

Kristina ScrapSalig sa...

Superfint kort! Så snyggt med glitter stickles och glossy accents på stämpelmotivet! Håller med dig, det är svårt att fånga de effekterna på bild.

Stor kram och tack för inspirationen!

Majsan sa...

ÅÅh superfint kort, det är en mina favoritmagnolia också så underbar, så snyggt färglagt, och så fina detaljer, gillar mycket :)

KRAM MAJSAN

Mim... sa...

Vilket sött kort!!
Ha det gott....

Marita Johansson sa...

Helt fantastiskt superfint.
Kramis

Päivi sa...

Så sött kort!

Anne Bente sa...

åh.... så sød den er ♥

10000n tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
knuss♥

Carina sa...

Jättegulligt. Den stämpeln är väldigt fin. Kram

Mina sa...

beautifully coloured Tilda and the soft colours match her perfectly...thanks for joining in with our Just Magnolia & hAnglar challenge
Mina xxx

Tess Ekwall sa...

wow!! vilka vackra kort du gör!!
detta gillade jag extra mycket!!
lycka till i dina utmaningar!!
önskar dig en trevlig helg.
kram, tess.

La Vikinga sa...

Jag ser nu att du gillar kakpapper under dina stämplade motiv - det är jättesnyggt!

Charlotta