tisdag 24 april 2012

Tackkort

Hej på er!
Idag är jag hemma och vabbar...igen. Igår fick jag hämta lillprins med feber på förskolan. Han blir nog frisk som en nötkärna när han blir stor.

Jag fick en massa fina Magnoliastämplar av Chruss. Hur snällt som helst!!! Av några av de stämplar som jag fick gjorde jag detta kortet (som jag sedan skickade till Chruss):

Som vanligt har jag färglagt motiven med Promarkers. Jag har maskat ihop fem olika Magnoliastämplar. Hästen Brunte fick spela huvudrollen.

Jag prövar lyckan hos:
It´s a Magnolia Challenge - Challenge #30

Ha en fin dag!
Kram

9 kommentarer:

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

underbart kort
kram
Agneta

Majsan sa...

ÅÅh stackars lillprinsen, hoppas att han kryar på sig fort :)

SUPERSNYGGT kort, såå söt han är Brunte :)

KRAMAR MAJSAN

Lilo sa...

Superfint kort!! Du är så duktig! =)
Hoppas lillkillen kryar på sig fort!

Åsa/asamia sa...

Å så fina kort du gör! Tack för att jag får kika in till dig.
Hoppas du får en fin dag.

Nina Macaulay sa...

Søt kort med kjempefin layout of magnolia stempler :O)

Ha en fin dag videre!
Klem Nina x

Marita Johansson sa...

Underbart kort.
Hoppas att din lillprins straxt är frisk igen.
Kram

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Vackert kort med glad häst.
Hoppas sonen snart blir frisk. Kram

Chruss sa...

Underbart kort - saknar dem inte ;-DD
Hoppas lillprinsen kryar på sig.

KRAM!

Chris_P sa...

Åhhh vad fint!! Den hästen är en av Magnolias finaste!!