söndag 29 juli 2012

DT hos Mollys Scrapbooking

Hallå där!
Idag kommer min älskade familj äntligen hem. Det har varit tomt och tyst här hemma utan dem. Förhoppningsvis har de massor av bilder i kameran som jag kan titta på och historier att berätta för mig. Mysigt!

Det här ramkortet har jag bloggat hos Mollys Scrapbooking:


En närbild på det söta motivet från Some Odd Girl:


Jag är väldigt förtjust i dessa sjöjungfrur som ni kanske har sett. Läs mer om materialet hos Mollys Scrapbooking.

Ha en fin dag!
Kram

5 kommentarer:

Susy sa...

Vilket underbart härligt kort, blir som en hel tavla!
Ljuvligt fint motiv och din färgläggning är helt underbar!
ÖNSKAR DIG EN TOPPEN DAG!

KRAM TILL DIG!
SUSY

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Frida!
Tack! för din fina kommentar inne hos mig, blev jätte glad:))

Så somrigt härligt kort du gjort, stämpeln är ju så sööt och så fint målat:))

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

Maritha sa...

Meeeen såååååååå fint!!! =)

Kramen

Marita Johansson sa...

Sååå himlans fint

Kraaaaaam

Lotta sa...

Vilket härligt ramkort. Fint mottiv...
Skönt att ha familjen omkring sig igen.
//Lotta