söndag 8 juli 2012

Strandhäng hos Mollys Scrapbooking

Hej på er!
Helgerna bara flyger förbi. Tur att det bara är en arbetsvecka kvar till semestern, längtar så. Jag känner mig i stort behov av ledighet. Då ska det minsann pysslas.

Jag har gjort ett somrigt kort i storlek 10,5 cm *15 cm. Basen gjorde jag av vit Cardstock. Jag såg en annan tjej som hade gjort strand av kraftpapper och kände att jag var bara tvungen att lifta det. Tyvärr kommer jag inte ihåg vem det var men om du känner igen dig så säg till så jag kan ge dig äran för det. Jag har sett det i flera bloggar på sista tiden så det är nog fler än jag som gillat det. Bakgrunden gjorde jag av en molnschablon och Distress INK Pad, Tumbled Glass. Läs mer om materialet hos Mollys Scrapbooking.


Stämplarna kommer från Some Odd Girl. Som vanligt har jag färglagt motivet med Promarkers. 


Ha en fin dag!
Kram

5 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett härligt somrigt kort.
Sanden blöt ju kanonbra

Kraaam

Maritha sa...

UNDERBART!!! Älskar stranden,vilken smart idé! Super snyggt kort vännen =)

Kramen

Jok_96 sa...

Så härligt kort.
Förstår att di liftar stranden, supercoolt.

Kram Johanna.

Susy sa...

Vilket super härligt sommarkort!

KRAM SUSY

Iffa ...... sa...

Wow, så snyggt!
Har inte sett denna strand förut men förstår att många då gillar det för det var supersmart!!!
kram iffa