lördag 5 januari 2013

DT Call hos Deconstructed Sketch

Hej!
Hoppas att ni får en fin dag fylld av pyssel. Jag är ensam hemma så det kan nog bli någon timme vid pysselbordet.

Det är DT Call hos Deconstructed Sketch och jag passa på att söka. Jag tycker om att skapa kort efter skisser. Här ser ni skissen som man skulle följa:

Deconstructed Sketch No. 83 
 och här ser ni min tolkning


Jag har använt mig av mönstrade papper från Maja Design och Pion Design. Splashstämpeln kommer från Inkido och de övriga stämplarna kommer från Magnolia. Som vanligt har jag färglagt med Promarkers och Flexmarkers. 


Motivstämpeln heter Lonely Tilda with her Heart och kommer från Magnolias senaste kollektion With Love 2013. 

Ha en bra dag!
Kram

7 kommentarer:

Hanna sa...

Åh så vackert Frida! Vilken härlig tolkning av skissen! Älskar hur du stämplat runt Tilda och pappersservetten i bakgrunden är verkligen jättefin.

Lycka till i DT-call:et!
Dom är galna om dom inte väljer dig, ditt kort är helt fantastiskt!

Ha en trevlig helg,
kram
Hanna

maggan sa...

Hej Frida!
Nu vet jag vem jag skall anlita till min boklayout,
när det blir aktuellt.
Maggan

Marita Johansson sa...

Halloj
Ett underbart kort
Lycka till

Cornelia sa...

Himla trevlig skiss som du tolkat på ett superfint sätt!

God fortsättning på det nya året!

tracey sa...

Very sweet card. Thanks for joining us. Good luck.

Jen Shults sa...

Wow! What a wonderful card. Such a beautiful style and sweet image! Thanks for joining us at the Deconstructed Sketch!

Sabina sa...

Verkligen jättefint kort. Älskade ditt kort med cupid-Tilda också! Ska kika vidare, hittar garanterat mycket fint! :)