måndag 21 januari 2013

Sommarlayout för Ljuva Änglar

Hej!
Så var det måndag igen. Vart tar helgerna vägen? Det bara flyger förbi. Det bästa med måndagar är att det är min bloggdag hos Ljuva Änglar. Idag visar jag den här layouten i Ljuva Änglars blogg.


Oftast gör jag kort men då och då försöker jag mig på att göra en LO eller altra. Det här är min fina dotter på väg till skolavslutningen.

Lite detaljbilder:







Materiallistan hittar ni inne i Ljuva Änglars blogg.

Hoppas att ni får en fin dag!
Kram

6 kommentarer:

Maritha sa...

Superduper fin LO!!! =)

Kram

Petra/Paradise sa...

Vilken härlig layout!
Fina detaljer! :D
Extra snyggt med vimpelraden. Jag har alltid varit väldans förtjust i just vimplar ;)

KRAMISAR och tack för dina ord inne hos mej! *glad*

/Petra

Susy sa...

Vilken underbart fin layout det blev på din fina dotter!
Så vacker och vilket fint minne!

KRAM SUSY

Lotta sa...

Åh så ljuvligt fin LO! kram Lotta

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Underbar LO. Söt tjej och snyggt med vimplarna. Kram

Monica =) sa...

Vilken fin LO o på härligt sommartema dessutom <3
Gillar alla vimplarna som sticker fram o snöret som vrider sig till ett hjärta var superfint!

Glada hälsningar Monica