söndag 26 maj 2013

GDT hos Moa Pyssel - Examenskort

Hej!
Denna helgen har vi haft härligt sommarväder i Värmland. Det var riktigt svårt att slita sig från trädgården och sätta sig vid pysselbordet. Men någon timme tillbringade jag där iallafall.

Idag gästar jag Moa Pyssel med detta examenskort:


Ett riktigt färgglatt kort för att vara jag, ha ha. Det underbara motivet är en stämpel från Saturated Canary som ni naturligtvis hittar hos Moa Pyssel. All information om materialet hittar ni i Moa Pyssels blogg.

Nu ska jag återgå till trädgårdsarbetet. Ha en fin kväll!
Kram

8 kommentarer:

KatarinaR sa...

Så härligt examenskort du har gjort!
Trevlig fortsättning på Söndagen!
Kram!

Maritha sa...

Kortet är riktigt fint och ursnygg färglagt! ! :) ♥

Kraaam

Christina C. sa...

Outstanding creation....superb coloring of this adorable image!
Love your design/details!

Lotta sa...

Jättesnyggt kort! Och jag gillar att du gjorde det så färgstarkt! Underbart färglagt, och så snyggt komponerat. Kram Lotta

Camilla sa...

Jätte fint och glatt kort. Snygg färgläggning.
Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lau W sa...

This card is wonderful !
xx