onsdag 12 juni 2013

DT hos Ljuva Änglar - Sommarkort med Dangling Sea Edwin

Hej!
Idag vill jag visa ett sommarkort som jag har bloggat hos Ljuva Änglar:


Jag har använt stämpeln Dangling Sea Edwin från Magnolia. Motivet är färglagt med Distress INK refiller. Jag tyckte att det var så kul att måla med Distresser att jag har beställt ännu fler.


Jag har inte så många stämplar med Edwinmotiv. Konstigt nog blir det mest Tilda jag köper. Denna Edwin är nog min favorit.

All information om materialet hittar ni i Ljuva Änglars Blogg.

Ha en fin dag!
Kram

6 kommentarer:

Susy sa...

Jag bara älskar ditt kort, Frida!
Din färgläggning, stämpeln är underbar, dina dekorationer och supersnygga färger!!!!

KRAM SUSY

Lau W sa...

Oh so cute Edwin ! Love your card, so soft and sweet !
xxx

Åsa/asamia sa...

Älskar ditt fina kort!

Maritha sa...

Åhhhh så himla gulligt kort!!! :) ♥

Kram

Majsan sa...

ÅHh detta är ju helt underbart!!
Såå snyggt färglagt.
Gillar hela upplägget, såå snyggt!!

KRAM MAJSAN

Anneli sa...

ÅH så FIIINT!!! :) Motivet är så himla fint målat!! Kram Anneli