fredag 25 april 2014

DT hos C. C. Designs Rubber Stamps - Pollycraft Dotty

Hej!
Hoppas att ni har haft det bra i det vackra vårvädret. Jag ligger lite efter i mitt bloggande. Tid och ork har helt enkelt inte räckt till. Men här kommer iallafall ett inlägg :-)
C.C. Designs Rubber Stamps har släppt flera söta stämplar i april och idag visar jag en av dem:


Jag har använt stämpeln Dotty som jag har färglagt med Promarkers. Även textstämpeln kommer från C.C. Designs Rubber Stamps. De mönstrade pappren är spillbitar från bl a MME.

Kika i C.C. Designs blogg så får ni se vad mina duktiga kollegor har gjort.

Ha nu en riktigt fin helg!
Kram

2 kommentarer:

chrilvian sa...

great work with the kraftpaper
i love kraftpaper

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Hi Frida
this is so sweet card
love the cutie with banner
hugs Tamara