måndag 14 april 2014

DT hos Ljuva Änglar - Till en vän

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min har jag fyllt med träning hi hi. Jag började med att köra 25 km i fredags på träningscykeln i källaren, i lördags sprang jag 8 km med hunden och igår gick jag 10 km med stavar. Träning är mitt andra stora intresse :-)

Idag bloggar jag detta kort hos Ljuva Änglar:


De underbara mönstrade pappren kommer från Pion Designs serie Vintage Garden. Därifrån kommer även de små bilderna, texten och fröpåsen som jag har klippt ut. All övrig information om materialet hittar ni i Ljuva Änglars blogg.

Det bästa med den här veckan är att jag bara jobbar tre dagar. Toppenskönt med lite påskledigt!
Ha en fin dag!
Kram

3 kommentarer:

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Sååå snygga kort du gjort. Vintagekortet är underbart. Ha en bra vecka. Kran

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Breath taking card
love roses
Finaly I am back
hugs Tamara

Mim... sa...

Så snyggt!