måndag 26 maj 2014

DT hos Ljuva Änglar - Födelsedagskort med Scorpio Tilda

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Jag har haft en toppenhelg. Jag har träffat vänner, shoppat, pysslat, tränat och fixat i trädgården. Under helgen bakade jag även säsongens första rabarberpaj. Mums! Idag bloggar jag detta kort hos Ljuva Änglar:


Kortet är till min dotter som fyller 10 år till hösten. Den söta Magnoliastämpeln heter Scorpio Tilda och jag har färglagt med Distress INK refiller. All övrig information om materialet hittar ni i Ljuva Änglars blogg.

Med detta kort vill jag delta i följande utmaningar:
The Ribbon Girl - May Magnolia Only Challenge
Stampin for the weekend - For the girls

Önskar er en fin dag!
Kram

5 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Hi Frida
another gorgeous card from your hands.
I love so soft and gente colours and colouring
hugs Tamara

honeybeespaperie sa...

Beautiful card and great coloring!
Hugs, Manuela

Nicola sa...

This is gorgeous Frida, Tilda is coloured beautifully, the layers are perfect and there are so many sweet details!
Hugs Nicola xxx

Hildur sa...

Hej Frida!
Tack för kommentaren på min blogg!! Detta kort var ju bedårande! Hon ser så tuff ut!!
Skickar lite skaparenergi till dig! Kram kram Birgitta

Anna sa...

Så sött kort! Härlig Tilda.. Fint med nätet bakom..
Kram Anna