söndag 1 juni 2014

DT hos C.C. Designs Rubber Stamps - June preview

Hej!
Idag börjar C.C. Designs Rubber Stamps att visa stämplar som släpps i juni. En av de nya stämplarna är Beach Ball Birgitta som jag har använt på mitt kort:


Detta kort är i storlek 8 *12 cm (dubbelvikt). Det mönstrade pappret som jag har använt kommer från MME. Motivet har jag färglagt med Distress INK refiller. På bollen och glasögonen har jag lagt Glossy Accent men det är svårt att se på fotot. Klicka er vidare till C.C. Designs blogg och se fler av de nya stämplarna.

Med detta kort vill jag delta i följande utmaningar:
Card and scrap - Udf. # 77 Clean and simple
Kort O Mania - Ufordring # 109 Anything goes

Ha en fin dag!
Kram

6 kommentarer:

onkis sa...

Vilken härlig sommar stämpel, som du färglagt jättefint.
Kram!

Maritha sa...

Meeeen guuuuu så himla fint. ....♡

Kraaaaam

Susy sa...

Underbart fint!!!!

KRAM SUSY

Gitte sa...

Super fint kort.
Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
DT-Gitte.

Kirsten sa...

Rigtig fint kort. Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap
DT- Kirsten

Karina Bunkenborg sa...

Hej Frida Sikke et fint kort du har lavet. Du er så god til at farvelægge! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!