måndag 1 februari 2016

Alla hjärtans dag...igen

Hej!
Hoppas att ni hade en fin helg. Jag har haft en lugn och mysig helg. Vi närmar oss Alla hjärtans dag och idag vill jag visa ett kort och två Tags som jag har gjort.


Vellumet ingick i mitt månadskit från Sirap i Paris. Visst passade det perfekt till ett Alla hjärtans dagskort. Den söta kaninen och texten kommer från ett stämpelset från Lawn Fawn som heter My silly Valentine. Kaninen är färglagt med Promarkers.



Stämplarna som jag har använt på tagsen kommer från samma stämpelset som de jag använde på kortet. Det prickiga pappret kommer från October Afternoons serie Woodland Park och heter Bunny Tail Trail.

Ha en fin dag!
Kram

3 kommentarer:

Mariken sa...

Lovely card, and your tags are amazing!

Marita Johansson sa...

Sååååå jättesöta

Jasmine sa...

Vilka fina kort du visar upp!
Kram