lördag 6 februari 2016

CAS-kort

Hej!
Hoppas att ni har en fin helg. Jag har det bara bra. Den här helgen är jag alldeles ensam hemma. Resten av familjen är på vift. Jag passade på att göra några kort.


PÅ det här kortet testade jag att göra en bakgrund med distressdynor och vatten. Det krävs nog en hel del övning innan man får till det men det var kul att testa. Textstämpeln som jag har embossat kommer från Kaisercraft. Jag dekorerade sparsamt med stickles och paljetter.


På det här kortet har jag använt dies och stämplar från Lawn Fawn. Färglade gjorde jag med Promarkers. 


Även på detta  Alla hjärtans dagskort har jag använt mig av stämplar från Lawn Fawn. Visst är larven söt!

Under denna veckan tog jag beslutet att säga upp mig från Gummiapans designteam. Det har varit en rolig tid och jag tackar Gummiapan så hemskt mycket för förtroendet!

Ha en fortsatt fin helg!
 

1 kommentar:

Mariken sa...

Lovely cards, I have this stamps of Lawn Fawn too, love them.
Have a nice weekend, Mariken xx