lördag 18 augusti 2012

Beställningskort

Hej!
Så var första jobbveckan efter semestern gjord. Kul att komma tillbaka till jobbet men svårt att ställa om sovtiderna. Jag vill gärna vara vaken till halv tolv och sova till åtta. Det där med att gå upp fem eller halv sex på morgonen är inte min grej. Puh!

Jag gör sällan beställningskort men till vänner och kollegor kan jag inte säga nej. En av mina kollegor beställde ett hästkort och så här blev det:


Jag har maskat ihop stämplarna Brunte och Spring Fence från Magnolia. Färgläggningen har jag som vanligt gjort med Promarkers och Flexmarkers. Det gula mönstrade pappret vet jag inte märket på. Det fjärilsmönstrade pappret kommer från Studio Calico och ni hittar det hos Mollys Scrapbooking

Ha en fin lördag!
Kram

6 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Fint kort, så söt den häststämpeln är =) och fint hur du maskat ihop det! Maska är verkligen kul men jag gör det alldeles för sällan.
Kram Iffa

Maritha sa...

Åhhh vilket härligt kort till en 16 åring!! Helt supertoppen!! =)

Kram kram

Majsan sa...

ÅHH så härligt kort med söta Brunte, så fint du har maskat, underbart hästkort :)

KRAM MAJSAN

Dortesjs sa...

så söt den häststämpeln, super fint kort

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Så fint kort. Jag har gjort två beställningskort i helgen. Kika in om du har lust. Kram

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Frida!
Ett riktigt läckert kort:) Häststämpeln var sååå söt. Och så har du målat så fint:))

Kramizar Marie