söndag 5 augusti 2012

Totally Tilda DT Call

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min kväll har varit toppen och innefattat en utekväll med goda vänner. Utekvällar är sällsynta i mitt liv så det var riktigt roligt.

Hos Totally Tilda Challenge Blog är det DT-Call nu. Jag bestämde mig för ta chansen och söka. Så här blev mitt bidrag:


Jag har använt mönstrat papper, dies och stämplar från Magnolia. Söta Tilda with Hawaii Flower har jag färglagt med Promarkers och Flexmarkers.


Med detta kortet tävlar jag hos:
Totally Tilda Challenge Blog - DT Call

Ha en fin dag!
Kram

11 kommentarer:

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Kortet är väldigt fint. Tilda har du färglagt snyggt och fina detaljer. Jag håller tummarna för dig. Lycka till Kram

Unknown sa...

What a sweet card Frida. Love the layout and that fabulous star.
Good luck with the DT Call.
hugs
Dawn (Totally Tilda DT)

Susy sa...

Frida, detta kort är ju helt makalöst fint!
Så många härliga detaljer och din färgläggning av denna Tilda är superb!
Lycka till nu i DT call!!!

KRAM SUSY

Marita Johansson sa...

Ett helt fantastiskt fint kort.
Håller tummarna för dej.
Stort lycka till

Kraaaaaam

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Frida!
Wow! så läckert kort du gjort, me like:) Stämpeln är såååå söt och jättefint målat. Vackra papper och dekorationer, stjärnan var jättefin:)) Du är väldigt duktig:)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

Unknown sa...

Vilket vackert kort. Massor av fina detaljer och vackert färglagt.

Lycka till i dt uttagningen!

Kram

Ulla sa...

Underbart kort och härliga färger. Lycka till med uttagningen.
Kram Ulla

Majsan sa...

ÅHH helt fantastiskt fint kort, en av mina favorit Tilda, så fint färglagt :)
Lycka till!!

KRAM MAJSAN

Susie Sugar sa...

Stunning card darling, great detail especially the book print star I like that great soft colouring too.
Thank you for taking the time to enter our Totally Tilda DT call good luck ;)
Hugs Susie Sugar x

Maritha sa...

Håller tummarna hååårt...
...kortet är verkligen som en liten saga!! Härligt gumman!! =)

Kram kram

Jasmine sa...

Så himla fint gjort! På kortet finns många detaljer som jag tycker mycket om och färgerna tillsammans bildar en harmonisk skapelse. Vackert!

(Sent) Svar: Tack för ditt beröm. Att du skriver fina ord till mig gör mig glad.

Trevlig helg.
Kram