måndag 30 december 2013

DT hos Ljuva Änglar - Lekfull LO

Hej!
Hoppas att ni har haft fina lediga dagar. Mina dagar har varit bra. Massor av julfirande och god mat. Det enda jag saknar är snö. Jag längtar så efter snö och skidåkning att jag gjorde en layout om detta. Layouten bloggar jag hos Ljuva Änglar idag:


Det finns inget härligare än en tur på längdskidor i solskenet. Jag tänker inte ens på att jag tränar. Idag fick jag njuta av solsken iallafall. Jag och hunden tog en 7 km löptur i skogen.

All information om materialet hittar ni i Ljuva Änglars blogg så skynda er vidare dit.
Ha en fin dag!
Kram

4 kommentarer:

Christina sa...

This looks really awesome!!
Hugs Kristel

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Jättefint. Gott slut och ett Gott Nytt År kram

Marita Johansson sa...

Görfin LO

önskar dej ett
GOTT NYTT ÅR

fake patek philippe sa...

När det premiär 1945, var fake tag heuer Rolex Datejust det första automatiska, vattentäta armbandsuret med kronometervärd hastighetskvalitet. Den förkroppsligade alla de fake cartier innovationer som Rolex hade utvecklat för armbandsur fram till den tiden, inklusive fake IWC en datumvisning i ett fönster klockan 3, där datumet växlade automatiskt vid midnatt. För fake panerai att uppnå denna prestation, sträckte mellanhjulen i rörelsen en fjädermekanism som avancerade fake audemars piguet datumskivan. Datejust heter för denna omedelbara "just-in-time" -dagsväxling.