torsdag 19 december 2013

DT hos Strömstad Scrapbooking - Det blev en liten prins

Hej!
Nu är det verkligen nedräkning till julafton. Det känns som om tiden bara flyger fram. Jag har någon enstaka julklapp kvar att köpa men i övrigt känner jag mig redo för att fira jul. Jag har semester ända fram till 7:e januari. Det känns skönt. Detta kort har jag bloggat hos Strömstad Scrapbooking:

Information om materialet och om vilka färger jag har använt hittar ni i Strömstad Scrapbookings blogg så skynda er vidare dit.
Ha en fin dag!
Kram

5 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHHHH....jag säger bara ÅHHHHH!!! =)

Kraaaaam

Pillan sa...

Kanonsött!!
/Pillan

Anna sa...

Vilket sött kort!! Fint med blått och orange ihop..

Ja, nu går dagarna fort fram till jul..

Kram Anna

Anonym sa...

Hej Frida
Det här kortet är jättefint!
Jag vill passa på att önskar dig en riktigt God Jul och hoppas den blir avslappnad och mysig!
Kram Britt

Anneli sa...

Super fint kort!
Ha en underbar jul och ett Gott Nytt År!!! ♥

Kraaaaaam Anneli