lördag 21 juni 2014

DT C.C Designs Rubber Stamps - Trevlig sommar

Hej!
Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar. Min har varit fin. Jag har ätit sill, jordgubbar och bundit blomsterkrans. Min sambo tog några foton på mig i skogen som ligger 1 km från vårt hus. Här ser ni några av dem:



Nu över till pysselvärlden... jag har gjort detta kort till C.C Designs Rubber Stamps


Motivet som jag har använt heter Summer Henry och jag har färglagt det med Distress INK refiller. I C.C Designs blogg hittar ni fler av motiven som släpptes i juni.

Ha en fin dag!
Kram

5 kommentarer:

Sarah - Crea S sa...

Such a lovely card and a super sweet stamp! Beautifully colored! Hugs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Amazing nature
and lovely foto-you look like an angel.
Your card is so sweet like summer time
have a lovely Sunday
hugs Tamara

Ulla sa...

Så fina bilder från skogen det bästa kortet var då du stod vid bäcken och stenarna. Jätte fint kort.
Kram Ulla

Nicola sa...

Awesome photos Frida, they are so 'fairytale'! Love your card too with a goregous fun image and such sweet details!
Hugs Nicola xxx

onkis sa...

Vilka fina kort din man har tagit på dig, verkligen vackra.
Kram!