söndag 8 juni 2014

DT hos Marvelous Magnolia - prinsesskort

Hej!
Än finna det tid kvar att vara med i Marvelous Magnolia Challenge Blogs senaste utmaning. Denna gången är vårt tema "Flourishes". Vi sponsras av The Ribbon Girl och Tildas Town. Här ser ni mitt inspirationskort:


Jag har använt den söta Magnoliastämpeln Tilda with Corkscrews. Även stämplarna som jag har använt på kanten och de små mössen kommer från Magnolia.  Färgläggningen har jag gjort med Distress INK refiller och de mönstrade pappren kommer från Magnolia. Runt motivet har jag embossat med Frantage Shabby white.

Ha en fin dag!
Kram

3 kommentarer:

Cath. sa...

Åh så ljuvligt! Älskar dina kort! Önskar dig en fin söndag!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Hi Frida,
another gorgeous card
from your craft room
lovely done
hugs and have a nice day
Tamara

Nicola sa...

Oooh this is beautiful Frida! Your colouring is gorgeous and those flourishes are amazing!
Hugs Nicola xxx