fredag 3 oktober 2014

Födelsedagskort

Hej!
Äntligen är helgen här. Som jag har längtat. Idag visar jag ett födelsedagskort:


Jag har använt mönstrade papper från MME. Den söta stämpeln kommer från Penny Black och heter ...for a spin. Jag älskar verkligen dessa underbara djurstämplar. Motivet har jag färglagt med Distress INK refiller.

Med detta kort vill jag delta i följande utmaning:
Cute Card Thursday - Challenge # 341 Spots and Dots
Simon Says Stamp Wednesday Challenge - Transport it

Ha en fin dag!
Kram

4 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhhh det här är ju bara heeeeelt galet fint!! Vilka fina färger du har satt ihop. Riktigt snyggt :)

Trevlig helg min vän

Susy sa...

Vilken super charmigt kort!!!!!

KRAM SUSY

cheiron sa...

So cute! I love the color combo you've used! Thanks so much for playing along with the Transport It Challenge over on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog this week :)

coops sa...

so gorgeous frida.fab fun image and i love your stunning colour combo ;D

xx coops xx