tisdag 28 oktober 2014

Vinterkort

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin dag. Detta kortet gjorde jag under helgen. Igår var det 15 grader varmt här och idag bloggar jag ett kort med snöflingor :-)


Jag gjorde kortet ganska enkelt för att jag tyckte att det passade till motivet. Stämpeln heter Celebrating snow och kommer från Penny Black. Jag har färglagt motivet med Distress INK refiller. Det mönstrade pappret kommer från MME.

Med detta kort vill jag delta i:
Penny Black and More - October Challenge Get ahead for Christmas

Ha en fin dag!
Kram

4 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Super cute card Frida
hugs Tamara

coops sa...

so gorgeous frida.beautiful colouring and i love your sweet hedgie ;D

xx coops xx

coops sa...

so gorgeous frida.beautiful colouring and i love your sweet hedgie ;D

xx coops xx

Marita Johansson sa...

Åhhhh ett sånt härligt kort

Kraaaaam