fredag 21 december 2012

Ännu ett julkort

Hej!
Egentligen har jag stängt julkortsfabriken för i år men ett sista kort har jag gjort idag. Jag fyndade en del julvaror på Scraplagrets rea och ett av fynden var denna söta Magnoliastämpel "Holy Tilda with Violin". Runt motivet har jag stämplat med Magnolias "Snowy Circle". Det mönstrade pappret kommer från Pion Designs kollektion Silent Night och ni hittar det hos Mollys Scrapbooking.


Med detta kortet prövar jag lyckan hos:
Magnolia Down Under Challenges # 177 - Christmas
Midweek Magnolias Week # 42 - Home for Christmas

Önskar er en riktigt god jul!
Kram

10 kommentarer:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Åh så fint och stämningsfullt! Ha en trevlig kväll! Kram

Ulla sa...

Så söt lilla Tilda är där hon ligger på magen och spelar fiol. Härliga färger och så fint dekorerat.
Kram Ulla

Christina C. sa...

Ohhhhh....this is exquisite! Adore your superb coloring and showcasing of this cutie. Outstanding design work!

Debbie Pamment sa...

Love how soft and delicate this is - the details in the layout are gorgeous and work so beautifully with your image.
Thanx so much for playing along with us at MDUC for our Christmas challenge.
xXx

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Ljuvligt kort. Fina lugna färger och vackert dekorerat.
Kram och God Jul

Anneli sa...

Så fint julkort!
Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
Ha en skön julhelg!!!!
Kram Anneli

Susy sa...

Underbart vackert kort!

Önskar dig och din familj en riktigt härlig jul!

KRAM SUSY

Stephi sa...

åå den e så söt. En stämpel man kan ha året om.
Nu vill jag önska dig och din familj en mysig jul och ett fint 2013.
sköt om Dig, Stephi

Jenny sa...

What a sweetie. Love your colouring. Thanks for sharing with us at Midweek Magnolias. Merry Christmas Jen xxx

Teresa sa...

Beautiful card, thanks for sharing with us at Midweek Magnolias 'Home for Christmas' challenge. Happy New Year, hugs Teresa xx