måndag 3 december 2012

DT hos Ljuva Änglar

Hej!
Vips så var helgen slut. Helgerna bara susar förbi och så är det måndag igen. Denna helgen var vi i Karlstad och köpte några julklappar. Jag är ett sån´t där hopplöst fall som brukar panikhandla julklapparna den 23:e december varje år så jag känner mig jättenöjd med ha några av inköpen klara. 

Måndag är min bloggdag hos Ljuva Änglar. Denna gången visar jag en julklapp. En av mina vänner har en dotter som säger en massa roliga saker. Jag brukar säga till henne att hon borde skriva ner allt kul hon säger i en bok. Nu har jag gjort en bok till henne...


Materiallistan hittar ni inne hos Ljuva Änglar.

Ha en fin dag!
Kram

5 kommentarer:

onkis sa...

Vilken perfekt julklapp,
önskar att jag hade haft en sådan bok när barnen va små.
Ha en bra dag!

Maritha sa...

Jättefin och dessutom en riktigt bra idé!! =)

Kramen

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Vilken roligt grej. Fin bok att bevara roliga minnen i. Kram

Åsalill sa...

Vilken bra idé och den blir säkert uppskattad. Fint dekorerad!

Kram
Åsalill

Marita Johansson sa...

Vilken bra idé och den är så fin

Kraaaaaam