söndag 23 december 2012

DT hos Mollys Scrapbooking

Hej!
Jag har julstökat hela dagen så nu var det skönt att få en paus vid datorn. Den mesta av maten inför morgondagen är lagad och nu väntar snart Bingolottos uppesittarkväll (enda gången om året som jag spelar).
Det här kortet har jag bloggat hos Mollys Scrapbooking:


Kul att få göra något annat än julkort. Den söta stämpeln kommer från Saturated Canary. Ni har väl inte missat att Mollys Scrapbooking har fått hem ett helt gäng söta stämplar från SC.


Som vanligt har jag färglagt med Promarkers och Flexmarkers. All information om materialet hittar ni hos Mollys Scrapbooking.

Till sist vill jag tacka för alla era snälla kommentarer och önska er en riktigt god jul!
Kram

7 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefint kort! Underbara färger! Och så söt stämpel förstås. Kram Lotta

Christina C. sa...

She is gorgeous....superb coloring!
Love the layers and trim!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Så söt kort! Ja, jag längtar nästan till att göra annat än julkort nu ;-) en god jul önskar jag dig. Kram

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint och glatt kort, fina glada färger och stämpeln är en favorit här med.
God Jul!

Ulla sa...

Så fint kort ja man är trött på julkort nu skall bli roligt att göra andra kort nu.
Kram Ulla

Galenskap och lite allvar sa...

Den finaste julen till dig vännen!

Kram Veronica

Marita Johansson sa...

GOD JUL