onsdag 12 december 2012

DT Annette Philip Design

Hej!
Idag gör jag mitt sista inlägg hos APD. Jag har beslutat mig att trappa ner på mitt DT:ande och ge mer tid till familjen. Detta kort har jag knåpat ihop av Hortensia Soft -9 och -11. Ni hittar dem hos Freja Skapargård AB.


Jag har dekorerat med doilies, blommor, bär och spets. Runt motivet har jag stämplat snöflingor och gjort en ram av stickles.


Motivet som kommer från Magnolia har jag färglagt med Promarkers och Flexmarkers.

Ha en fin dag!
Kram

6 kommentarer:

Chris_P sa...

Superfint julkort!!

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Jättefint.Kram

Åsalill sa...

Jättefint! Har inte sett den stämpeln förut, men den var ju jättesöt. Snyggt upplagt med papper och blommor.

Ha en fin lucia!

Kram
Åsalill

Lisa sa...

Underbart julkort med fina detaljer, Frida!
Ta hand om Dig och Din familj och prioritera det :o) Sådant är viktigt och tiden går ju så snabbt nu...snabbare och snabbare :o)

Massor av Kramar i Lucia kvällen! :o)

/Lisa

KatarinaR sa...

Så stämningsfullt och fint kort du har gjort!
Ja, ibland får man göra lite omprioriteringar. Ha det så bra!

Susy sa...

Så härligt kort och så fina färger!
Den stämpeln har jag inte sett tidigare, helt underbart fin!

Önskar dig en riktigt bra helg min vän!

KRAM SUSY