måndag 31 december 2012

DT hos Ljuva Änglar

Hej!
Idag är det nyårsafton. Tänk vad tiden springer iväg. 2012 var ett bra år, både i pysselvärlden och i övriga livet. Jag hoppas att 2013 blir minst lika bra.

Idag bloggar jag hos Ljuva Änglar med detta kortet;



Visst är hon söt lilla Tilda in Bunny Slippers. Som vanligt har jag färglagt med Promarkers och Flexmarkers. All information om materialet hittar ni inne i Ljuva Änglars blogg.

Med det här kortet prövar jag lyckan hos:
Magnolia Down Under Challenges - # 178 Anything goes


Ha en fin kväll och gott nytt pysselår!
Kram

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Väldigt sött kort

GOTT NYTT ÅR

KatarinaR sa...

Det här kortet tycker jag är helt ljuvligt fint!
Ett Gott Nytt År önskar jag dej!

.::CaRiN::. sa...

Men ååhh, så sött! Stämpeln är ju ljuvlig liksom alla fina detaljer! :) Kram!

Debbie Pamment sa...

sooo sorry for the problem you had with Mr. Linky over at MDUC. It's all fixed now and I have linked up your second gorgeous card too.
xXx